Info č. 4 - další fáze


Další fáze, to zní skoro až pokrokově, že? Ale dlouho jsem nenahodil jen tak něco obecného do pléna, tak jen podám informaci, co dále. Proč další fáze. Blog má za sebou tři měsíce a tak mě napadlo ohlédnout se zpět a jak se povedlo splnit plán. První tři měsíce měly sloužit hlavně k před naplnění obsahu, aby tu nebylo pusto a prázdno a jak jsem psal dříve, používal jsem k tomu své starší texty, které jsem původně publikoval jinde. Ty jsem nakonec přetáhl sem a mnohé také značně upravil, dopsal a zpestřil o obrázky. Pár jich bylo hodně letitých, ostatní vesměs napsané letos. Tento plán je v této fázi splněn, bylo to asi 64 starších komentářů či recenzí, které mi pomohly takto utvořit základní páteř blogu.
Zůstává mi popravdě jeden jediný, který si nechávám v zásobě, až přijde čas, jelikož bude podroben zapracování k mé rozsáhlejší deníčkové činnosti. Prozradím, že je to recenze na Eye of the Beholder 3, kterému chci dodat nějaké obohacení o herní deník a vlastní obrázky, ale to je ještě běh na dlouhou trať. Tímto dělám za úpravami starších textů, vzniklých ještě před tímto blogem, velkou tečku (kterou učinila fakticky recenze na Secret of Mana, když nepočítám toho budoucího EoB3) a odteď budou přibývat jen články zcela napsány nově :-)

Samozřejmě mi to ale nedalo a musel jsem během uplynulých tří měsíců napsat i další zcela nové články nebo reporty z mého aktuálního hraní. Některé nově napsané věci jsem zmiňoval v minulém infu č. 3, od té doby přibyly exkluzivně další recenze i témata, jako třídílný report z hraní Eye of the Beholder 2, recenze na Dark Queen of Krynn s kratším sumářem Dragonance světa v herní historii, hodně rozsáhlý článek o historii herní série japonských RPG z universa Megami Tensei, který mě stál tolik času, že bych si to nejraději nechal zaplatit :-) , dále jsem se nově pověnoval tomu nejlepšímu na poli RPG her vůbec jak na konzoli SNES - Chrono Trigger, tak na PC - Dark Sun  a nakonec také mega rozsáhlý první díl reportu ze hry Xenosaga I, opět velmi náročný kousek, u kterého mě napadá totéž co u tématu na Megami Tensei :-D No a k novým věcem budou přibývat už jen další nové věci.

Samozřejmě blog jedu zdarma, nikde nechci žádné reklamní bannery a tak je i má sebepropagace, ke které jsem se nakonec sebestředně snížil, omezena :-) . Na FB jsem udělal stránku https://www.facebook.com/Ringohrani/, kde dávám odkazy na aktuální články, stejně tak jsem udělal podobnou propagační stránku na https://twitter.com/ringohrani. Občas se trapně zasebepropaguji v knize návštěv u Elemira na www.svetmightandmagic.cz a střídavě ve Facebookových skupinách "Starej Pařan", "Staré hry a konzole" a "Adult CZ/SK Gamers".

Ringo


Na závěr seznam poděkování za návštěvnost...

15 000 - takhle vypadá počet kliků na tyto stránky po třech měsících a fakt si to neklikám úmyslně sám, byl bych sám proti sobě, chci vědět fakt reál. Samozřejmě své kliky, které chtě nechtě produkuji prohlédnutím výsledků editace blogu, objektivně tak nějak +/- odečtu a řekl bych, že průměrný počet kliků je zatím přibližně 4500/měsíc, za což Vám všem velmi děkuji. A zvláště bych tady poděkoval stálým čtenářům.

...a také velké poděkování spřáteleným webům a jejich tvůrcům:

DJ a jeho www.oldgames.sk - děkuji za propagaci a možnost psát u něj herní deníky, kdy jsou jeho skvělé a nenahraditelné stránky o starých hrách mnohem lépe uzpůsobeny k tomu tam psát systémem diskusních příspěvků denní záznamy  z hraní konkrétní hry, než je to tady v systému blogu tady u mě, kde své záznamy z deníku z oldgames  jen pak celé překopčím a shrnu do tří dílů :-)

Elemir a jeho stránka www.svetmightandmagic.cz - za příjemné zázemí na tamních stránkách a trpělivost s mými občasnými odkazy na můj vlastní blog.

Sledge a jeho www.retropolis.cz  + www.high-voltage.cz - obrovský dík za megapropagaci na Retropolis, z které registruji nejvíce kliků z tamních odkazů na můj blog.




Komentáře

  1. Logování vlastních kliků můžeš vypnout v nastavení. Statistiky - přehled - "Spravujte sledování vašich zobrazení vlastních stránek" a tam je jediný checkbox ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale ne vždy si na to vzpomenu. Ono se to totiž při novém spuštění prohlížeče zase vypne, nevím, proč to nezůstane zaškrtnuto. Takže někdy si tak lítám po blogu a pak si vzpomenu, že jsem to tam nezaškrtl a jdu to udělat pozdě :-)

      Vymazat
    2. Navíc to nefunguje, naklikl jsem si i se zaškrtnutím teď dvě zhlédnutí.

      Vymazat
    3. Mě to nastavení zůstává uložené a shlédnutí se nezapočítávají. Nemáš v browseru zakázané cookies nebo něco takového?

      Vymazat
    4. Cookies mám povolené, mám zakázané jen cookies třetích stran. Já už tohle po různu právě testuji od založení blogu a přidání počítadla, protože mě štvalo, že mi naskakují moje kliky do statistik, zaškrtávám pořád to okno, protože se mi jednak po nějakém čase tohle zaškrtnutí vypne a musím ho nastavovat znovu a jednak sleduji, že každý můj klik přibude tak jako tak. Prostě v tomto směru nic nefunguje. A to bych si myslel, že když jsem v Chrome prohlížeči a jsem tam přihlášen, že by mi můj blog mé návštěvy neměl počítat automaticky.

      Vymazat
    5. Docela mě překvapilo, kolik odkazů vede ode mě, protože já osobně nemám o vlastní návštěvnosti moc přehled :) Retropolis je jinak výborná stránka (projekt), občas tam zajdu a hlavně jsem se díky ní dozvěděl o jiných zajímavých webech.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?