Platforma: PC, Amiga / Žánr: RPG Dungeon / Developer: Silmarils / Vydavatel: Silmarils / Rok: 1992 Hned na úvod si můžeme říci, že celá trilogie Isharů je legendární, včetně prvního dílu, který však celou záležitost spíše načal, než že by přinesl po všech stránkách komplexní RPG dungeon, který by byl mimo grafiku vyšperkovaný do všech myslitelných detailů. O Isharu toho bylo napsáno a řečeno už tolik, že pojmu své povídání spíše zaměřením se na to, v čem hra vynikala a zároveň oproti ostatním lehce propadala. Než k tomu dojde, musím nejprve ale říci jednu věc. A to, že jde v roce 1992 o jeden z nejhezčích dungeonů vůbec. Tak to prostě je. Konkurovaly mu až jeho následovníci, druhý a třetí díl. Dále má hra spoustu neotřelých, a dosud v dungeonech nevídaných, prvků. Zvukově je na svou dobu rovněž precizní. Kukačka znějící v lese je opravdu věrohodná. Hra se odehrává povětšinou venku, což je docela rozdíl oproti všem tehdejším klasickým dungeonům, které vás i při rozsáhlých venkov...