Final Fantasy 15 - první dojmy - report

Platforma: PC / Žánr: jRPG / Developer: Square Enix / Vydavatel: Square Enix / Rok: 2016



První dojmy? Až příliš vyšperkovaná grafika (a to i po snížení detalů na polovinu, protože mě nejprve na mém 4 roky starém herním noťasu s CoreI7 a Geforce950 přivítala solidní slide show). Po prvním překvapení dokonale předvedených vyhlazených vozů a panorámat těch správných zrezivělých USA 50. - 70. let s nekonečnými silnicemi a polo opuštěnými benzínovými pumpami a vysokými stojany na nádrže, dosti připomínajících Parasite Eve 2, se potýkám s několika dilematy.


Chytlavé to je, protože člověk je tvor zvědavý a mě zajímá, jak se Final Fantasy popasuje s prostředím našeho reálného světa. Souboje jsou ale akčnější, než by bylo zdrávo. Hlavní hrdinové vyvolávají spíše odpor než sympatie, ale třeba se s nimi dostanu do zajímavého dobrodružství a budu mít síly ignorovat jejich dementní zjev i chování.


Naopak panorámata, noci s měsícem, a další vizuální efekty, docela dýchají zajímavou atmosférou. Jenže až příliš dokonalou na to, aby mě ve hře mohlo cokoliv dalšího překvapit. Lákavá je ale celá podivnost této hry, takže se od toho těžko odtrhává. Znáte ten pocit - je to tak divné, že na to pořád musím čumět 🙂


Zajímavé ale je, že se pro mě největším negativem stal naprosto příšerný soundtrack. Tohle fakt není FF hudba, to je paskvilní směsice hudby našeho současného světa, některé sice ne úplně blbé, trochu to připomíná Apocalypticu, kterou mám docela od alba Cult rád, nicméně když jsem tlačil auto a slyšel provařenou popíkovou písničku z našeho světa, tak jsem si říkal, člověče, tady si zvykej na hnusy dnešní doby, to nebude malebná Final Fantasy 6. Ale večery, ty tady budou asi krásné 🙂

Ringo





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?