Nový přírůstek do sbírky - Call to Power 2

Platforma: PC / Žánr: Strategy-TBS / Developer: Activision/ Vydavatel: Activision / Rok: 2000

Koupi Call to Power 2 předcházelo velké dilema, zda tuto hru musím nutně mít a zařadit ji vedle dalších strategií v mé sbírce krabic, anebo mi tento kousek bude stačit jen na GoGu, jako mi z digitální distribuce musí stačit spousta daleko i lepších her, které se mi nepovedlo sehnat jinak, anebo už v krabicích dnes ani nevycházejí. Když mám Civku 5 a 6 jen na STEAMu, nebude mi tedy i Call to Power 2 stačit jen na GoGu? Správně alespoň matně tušíte, že nikoliv:-)

Call to Power 2 je totiž stále kapku rozporuplný pokus o zkopírování a vylepšení konceptu Sid Meier's Civilization 2 jinou frmou. Původně jsem měl na takovéto kopírky silnou averzi. Až opadly léty emoce, nedala mi zvědavost kopii Civky nezkusit a jelikož mě Call to Power 2 fakt hodně bavil, viz má recenze, ať to neprodlužuji, tak jsem začal nakonec opravdu pokukovat po krabicové originálce, byť rozhodnutí opravdu kupit padlo až po dvou měsících od prvních úvah.

Trochu tomu napomohl i fakt, že prodejce za tu dobu nabídnul třikrát slevu a ta třetí nabídka ceny už byla něco, co se neodmítá. Hra navíc nemá ještě nějaký extra rare status mezi sběrateli, prostě není to Sid Meier, tak to přece musí být levnější, ale tím lépe. Povedlo se mi tak získat na eBayi krásný zánovní kousek, který vyšel v přepočtu na naší měnu na nějakých 915 Kč včetně daně a pošty. Kromě pár šrámu na krabici vypadá jako nový. Manuál a plakát s technologickým stromem vypadá, že jej nikdo ani neotevřel. Musím uznat, že obsah krabice je fakt poctivý a pěkně zpracovaný a tak mám ze zisku této krabice nakonec náležitou radost.

Ringo








Komentáře

  1. V zápalu psaní jsem samozřejmě poplantal název hry ("the" místo "to"), jak je občas mým zvykem, má to být samozřejmě správně Call to Power 2:-) Všiml jsem si toho i v recenzi na hru, že jsem v textu správný a chybný název psal v některých odstavcích skoro přesně na střídačku, nevím, jak se to mohlo stát, takže vše už opraveno :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?