Rozhovor v podcastu Jirky Mataje - Na vycházce

Když ke mně někdo přijde s návrhem nahrání nějakého podcastu, videa, respektive natáčení něčeho, kde mám živě vystupovat nebo jen živě hovořit, tak mám k tomu vždycky z počátku spoustu výmluv a snažím se z toho vždycky nějak vybruslit. Samozřejmě existují nabídky, které se neodmítají, to by byl hřích nevyužít dané možnosti, která může přijít jednou za život. Setkat se například s nějakou herní a časopisovou legendou je něco, co se moc odmítnout samozřejmě nedá a risknu to přes všechny mé obavy, že se nějak před nimi i před veřejnosti ztrapním. To se prostě stát může:-)

Když mě nedávno oslovil Jirka Mataj z Criticallu, jestli bych s ním neudělal rozhovor, zkusil jsem první vytáčku a odvětil jsem mu, proč ne, předpokládám, že to bude písemně (byť jsem měl silné tušení, že nikoliv:-) Samozřejmě to měl být hlasový záznam. Chvíli jsem přemýšlel, co teď. Nejprve jsem mrknul na jeho blog Criticall a zjistil, že jde o velmi zajímavou osobu nejen spojenou s vytvořením a šéfredaktorstvím diskmagu Criticall, který si pro svou kvalitu v letech 2002 - 2005 zasloužil i nějaká vydání na CD přílohách v časopisu Score a Level, ale po přečtení úvodníku na blogu Criticall jsem zjistil, že máme spoustu pohledů na herní svět velmi podobný. 

Můj zájem byl posílen navíc ještě tím, že mi Jirka Mataj poslal nějaký okruh témat, které bychom probrali. Jevilo se mi to jako dost dobrý soubor témat, o kterých bych vlastně třeba i rád něco řekl a moje prvotní nesmělost se změnila docela v těšení se na celou záležitost. Dohodli jsme si tedy termín na 10.9.2024 v čase 18:00 a rozhovor proběhl naprosto v pohodě a hodně mě to bavilo. Nakonec z toho vzešel příjemný hodinku a půl dlouhý pokec. Jirka Mataj je zručný moderátor a umí se hodně dobře ptát a zajímavý je rovněž jeho ledový klid řeči při pokládání otázek, který mu docela závidím. Takže beru to jako zajímavou zkušenost, poznal jsem blíže dalšího skvělého hráče a výsledek si můžete poslechnout zde: Rozhovor v podcastu Na vycházce Jirky Mataje. Snad přežijete tu mou rychlo-ostravsko-karvinskou křováčtinu z Havířova :-)

Odkaz na rozhovor i s kratší video ukázkou se nachází přímo na Jirkovém blogu Criticall, kde k tomu napsal Jirka takový hezký vtipný pokec z alternativní reality, který berte s humorem, snad to nikdo nepochopí tak, že bych se chtěl pasovat do něčeho, co samozřejmě nejsem:-) Jeho blog si určitě také projděte, má tam hodně zajímavé věci. V ukázce, kde je i video, je u mých odpovědí jen černá obrazovka, došlo totiž k drobnému nedorozumění, kdy jsem si myslel, že je implicitně nastavený běh kamery a ono to bylo naopak, takže jsem k Jirkovi hovořil i s různými gesty v předpokladu, že se vzájemně vidíme, ale on mě neviděl a myslel si, že chci zůstat neviděn:-) 

Ringo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?