Nový přířůstek do sbírky - The Summoning

Platforma: PC / Žánr: RPG/ Developer: Event Horizon Software / Vydavatel: Strategic Simulations Inc. / Rok: 1992


O hře The Summoning jsem tady napsal v recenzi i rozsáhlém pětidílném herním deníku tolik, že už vlastně není třeba dále rozšiřovat mé nadšení z této hry. Nicméně tomu chyběla ta správná třešnička na dortu. A to big box tohoto fantastického RPG na PC.


Možná si vzpomínáte na reklamní stránku Vision v Excaliburu 15. Tu já osobně mám navždy vypálenou do sítnice, a to nejen kvůli seznamu inzerovaných originálek plného tehdy skvěle hodnocených dungeonů. Hlavně mě fascinovaly hned čtyři z šesti obrázků krásných big boxů. Ty obrázky krabic i názvy těch her byly tak mocné, že jsem už tehdy podvědomě nějak tušil, že to budou pecky, i když jsem většinu těch her tehdy ještě neměl.


Když se na tu reklamní stánku podívám nyní, mohu říci, že jsem si právě splnil další rest a další sen. Hned čtyři z těch vyobrazených krabic z inzertní stránky, které jsem si neskutečně přál vlastnit, mám. Ta poslední čtvrtá přibyla právě dnes a která to je jste dávno poznali z nadpisu a okolních obrázků.


Krabice přišla v pěkném stavu, kompletní, s manuálem, disketami, registračními kartami a dvěma dobovými katalogy na hry od vydavatelství Strategic Simulation Inc. Dlouholetý rest tedy splněn a po nedávném  dohrání hry The Summoning jsem konečně získal i jeho krabici. Jen to stálo o pár stovek více, než ve zmíněném katalogu a samozřejmě to není nové zabalené, ale je to z druhé ruky. 


Těch zmíněných pár stovek navíc oproti katalogu je samozřejmě s nadsázkou, protože ceny z katalogu her v roce 1993 bychom museli na dnešní poměry vynásobit 10x, pořešit, nakolik cenu u dané hry sníží to, že není nová a naopak o kolik to našponuje sběratelská hodnota coby 32 letého rare sběratelského předmětu.

Ringo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?