Nový přírůstek do sbírky - Perfect General 2

Platforma: PC / Žánr: Strategy-TBS / Developer: QQP / Vydavatel: QQP / Rok: 1994


Jak jsem v recenzi na Perfect General 2 slíbil, tak plním a přináším text o dalším přírůstku do sbírky, který právě (předevčírem) dorazil. Hru se mi podařilo sehnat v hezkém stavu. Manuály i mapy jsou jako nové, jakoby jimi nikdo nikdy ani nelistoval. Na CD nějaké šrámy jsou, ale nic dramatického. Nejvíce zásahů má krabice, byť i přes to vypadá stále velmi dobře. Jen je prohnutá na bocích a na několika místech na okrajích.


Nicméně jsem hru sehnal z Velké Británie za dnes už velmi příjemných 1400 Kč včetně poštovného a dovozních poplatků. Když už jsem popisoval tu krabici, musím dodat, že mě velmi mile překvapila její velikost. Je o něco větší než je obvyklé a pro přirovnání dávám foto vedle krabice s Historyline 1914 - 1918, která má velikost standardní jako většina krabicovek. Zajímavý je taky styl jejího otevírání. Má takovou boční vysouvací část, ve které je obsah. 


V balení jsou kromě manuálu i dvě pěkné knížečky obsahující seznam, popis a obrázek každé mapy, které hra obsahuje. V krabici je i CD a manuály k datadisku, respektive editoru, v kterém lze vytvářet své vlastní kampaně. Prostě krabice s pěkně nabušeným obsahem.

Ringo 





Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?