Nový přírůstek do sbírky - Dune 2: The Battle for Arrakis

Platforma: PC / Žánr: Strategy-RTS/ Developer: Westwood Studios / Vydavatel: Virgin Games / Rok: 1992


Tentokráte mi do sbírky zavítala konečně Dune 2: The Battle for Arrakis. Sice jen Hit Squad edice, ale obsah je stále plnohodnotný, navíc jsem od prodejce získal i bonus, manuál z původní krabicové verze (to je na obrázcích ten barevný). A jak jsem mohl porovnat, tak Hit Squadová edice má manuál obsahově stejný, liší se tedy opravdu jen přebal, není to nic osekaného. 


Dal jsem při výběru na eBayi, který už je ohledně této hry značně omezený, přednost PC verzi, protože co si budeme vykládat, PC verze je mnohem promakanější než ta amigácká. Tady už prostě PC mělo v té době navrch a začalo Amize ukazovat záda. Takže tentokráte nemohu jako v případě jiných her říci, dal jsem přednost Amiga verzi, protože ta verze je lepší. To se můžeme bavit u her tak cca do roku 1990. 


Každopádně chtěl jsem mít hru na originál médiu, což konečně mám, toužil jsem po něm u této modly dlouhá desetiletí a nevím proč jsem tak dlouho otálel. Před nějakými těmi 20 lety, kdy jsem začal krabicovou sbírku her budovat tak nějak smysluplněji, by se mi Dune 2 sháněla rozhodně snadněji a propastně levněji. No co už. Cena této Hit Squad edice byla nakonec velmi přijatelná, s obsahem jsem spokojen a krabici to taky má, byť ne v té prapůvodní první verzi. Takže mission complete, mám originálku Dune 2 :-) Mimochodem zadní část krabice má legrační tiskařský přehmat, jsou tam dva obrázky z Dune 1. To se občas u reedic stávalo, měl jsem kdysi v reedici CD verzi Wizardry 7 a na zadním coveru byly obrázky z Wizardry 6. To jen tak pro zajímavost.

Ringo

Komentáře

  1. Fajn úlovok. Osobne mám doma asi 90 big box hier, ale podaktoré majú poškodený obal - kúpené z bazáru a tak. Celkovo vlastním čosi vyše 2000 hier, avšak to vrátane tých na steame, gog, epicu, etc. Nejaké hry mám aj na ps3 a psp.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?