Nový přírůstek do sbírky - Dune 2000

Platforma: PC / Žánr: Strategy-RTS / Developer: Westwood Studios / Vydavatel: Virgin Interactive Entertainment / Rok: 1998


Před necelými dvěma týdny mi dorazil domů tento kousek. CD je funkční, takže jsem si jej už nahodil do instalace remaster verze Open_RA Dune 2000, který vyžaduje originál soubory a funguje to perfektně. Krabice je ve vynikajícím stavu, tištěný manuál taky, takže jsem za tenhle nový kousek moc rád. Hra nevyšla ani tak moc draho, jako jiné kousky této hry ne eBayi, a to asi proto, že tady chybí inserty do jewelcase krabičky na CD a nějaká ta ragistrační a referenční karta. Ale není to nic až tak zásadního. Krabice, manuál a médium je, a to je základ. Inserty do jewelcase obalu třeba někdy seženu zvlášť, když se zadaří.


K této hře mám zvláštní vztah. Je to prostě Dune a to je srdcová záležitost. Dune 2000 vychází z originálu hry Dune 2, terén je však kapku propracovanější a působí prostorověji. Grafika taky není vůbec k zahození. Dune 2 je sice Dune 2 a její žluté písky, malebné základny a dokonalé modely bugin, tanků a raketometů nic nenahradí, ale Dune 2000 je taky nádherná a vlastně dost možná je daleko blíže tomu, jak ten svět ve skutečnosti má vypadat.


Takže krabice alespoň nějaké verze Duny 2 je prostě povinnost a tady mi ji plní právě Dune 2000. Původní Dune 2 sháním sice taky, ale už to není žádná sranda a dost možná se mi to ani nepovede. Na Dune 2000 jsem ani nepsal podrobnou recenzi, prostě jsem její existenci jen stručně zmínil v recenzi na Dune 2. Ale třeba se jednou pustím i do rozsáhlejšího popisu Duny 2000. Jak najdu čas a zase si ji znovu dohraji.


Ringo




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?