Nový kousek do sbírky - Genesia

Platforma: Amiga/ Žánr: Strategy-TBS / Developer: Microids / Vydavatel: Mindscape / Rok: 1993


Tak a je to doma. Tenhle kousek je opravdu mnou hodně vysněný už od května léta Páně 1994, kdy jsem viděl ve Score recenzi. Mimochodem šlo o hodně legendární Score číslo 5 s hrou měsíce The Elder Scrolls: Arena a dalšími peckami jako Fantasy Empires nebo Task Forces 1942. No a samozřejmě se zmíněnou Genesii. Takže dávám k dispozici k nahlédnutí obrázky. 


Krabice přišla prakticky ve stavu jako nová, celé je to v super stavu, takže jsem nadšen. Nebudu zde teď básnit, o jakou krásnou, komplikovanou, úžasnou, byť ne samozřejmě ve všem dokonalou, hru jde, protože to se můžete dočíst v mé mega recenzi, kterou jsem hře věnoval a dost možná jde o jednu z nejrozsáhlejších recenzí zde na blogu vůbec :-). Mnozí hru možná ani neznáte. Tahle hra se totiž stala miláčkem spíše fajnšmekrům, kteří se k ní ve své době dostali.


Nakonec jsem sáhl na eBayi po krabici s Amiga verzí, a to z důvodu, že mi motiv na krabici Amiga verze přijde hezčí. I samotná hra je v Amiga verzi taková řekněme klasičtější a graficky malebnější. Měl jsem vyhlídnutou i PC-CDROM enchanced verzi, která má pozměněnou grafiku, ale Amiga verze tady prostě zvítězila.


Jediné, co nepotěšilo, byla cena. Protože hra vyšla s poštovným na 1740 Kč, což byla pro mě taková docela hraniční částka. Takovou jsem tak ještě před cca deseti lety a více byl ochoten dát jen za opravdu hodně TOP tituly. No inflace je potvora. Jenže co více, oni mi to pěkně i proclili a zdanili a když jsem si dnes na poště krabici vyzvedával, tak jsem tam musel vysolit dalších 444 Kč. Takže celkové náklady na hru jsou 2180 Kč....no když vzpomenu, jak jsem takovou částku odmítl dát před nějakými asi 15 lety za vytouženou krabici The Elder Scrolls: Arenu, a proto ji nemám dodnes a mít nebudu, protože cena za ní jde už do desetitisíců...no škoda mluvit. Teď jsem to vypláznul za Genesii :-) Nutno dodat, že 2000 Kč před 15 lety rozhodně nebyly totéž, co 2000 Kč dnes. Časy jsou kruté i pro sběratele :-)


No ale co už, nyní mi zůstává už jen čistá radost z toho, že tuhle hru mám v krabicové originálce. A peníze....na ty si už za pár dní nevzpomenu :-)

Ringo 


Když se vám nějaká hra vryje do hlavy na základě stránky z časopisu, toužíte po ní už navěky, dokud si ji nezahrajete, neseženete si její originálku do sbírky, a tohle je přesně ta stránka. Časopis Score č. 5, Květen 1994:







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?