Info č. 11 - Opravdu hektický pařanský měsíc


Máme 11. měsíc a k tomu se hodí napsat info číslo 11. Za tento měsíc se toho událo po herní stránce opravdu mnoho. Kromě toho, že jsem po létech znovu dojel Black Crypt a navnaděn na tvorbu Raven software jsem navázal dohráním ShadowCastera (který jsem před tím nikdy nedohrál), tak jsem se zúčastnil něčeho, o čem se mi do té doby mohlo jen zdát. Nebudu prozrazovat detaily, dokud nebude zveřejněn výsledek a výstup z této akce a hlavně si budu jistý, že je to publikovatelné:-) Ale dalo by se říci, že jsem tímto v jistém smyslu dosáhl vrcholu své pařanské kariéry. Ale o tom podrobněji až někdy, prostě až si budu jistý a více teď prozrazovat nebudu ;-) Byla to pro mou introvertní duši velká premiéra a snad to nebude ve výsledku ostuda :-)

A teď k hraní. Pokračuji v Ultimě 5, ale naprosto zoufale, to rovnou přiznávám. Prostě v této formě gameplaye narážím na své limity a postupuji velmi pozvolna. Fakticky jsem ji musel rozehrát znovu, došlo mi ve hře jídlo, peníze a i přes to, že každého vyslýchám pomalu detailně, jak člen nějaké tajné služby, nenacházím bod zlomu, který by mě ve hře posunul dále.

Proto jsem si oddychově rozjel znovu hru, kterou jsem už kdysi hodně dávno dojel. A to dungeon Stonekeep, který mě naprosto znovu pohltil a dokazuje, že tyhle hry jednoduše neztrácejí nic na svém kouzlu. Takže bude brzy recenzička s vlastními obrázky.

Dále mám rozehraný Stronghold od SSI, na který jsem v noci, před odjezdem na tu výše zmíněnou událost, ještě stihl napsat recenzi. Ta hra absolutně nemá pokračovatele a je jedinečná svým skloubením pravidel Dungeons&Dragons s budovatelskou strategií s válečnými prvky.

No a aby toho nebylo málo, pustil jsem se do nové hry Genshin Impact (kdo mě na tu hru naočkoval taky jednou zmíním, protože jde o legendu a prezentace této hry tak nějak proběhla před a po výše zmíněné akci, byl to prostě takový komplexní pařanský den :-).  Je to ve své podstatě žánr japonské RPG, vypadá to moc pěkně, je to systémově takový mix Dragon Questu 8 a Rogue Galaxy.

Co je v přípravě - konečně dorazím souhrn deníku k Ultimě Underworld I, kde se podíváme konečně do finále. V přípravě je deník na Black Crypt a stále je v úvaze minule slíbený deník k Alien Legacy. A jelikož jsme hodně dungeonovali, měl bych zase kapku zabrousit k japonským RPG, takže připravuji recenzi např. na Final Fantasy 5, u které se pokusím oprášit svůj skoro dvacetiletý save, snad bude fungovat a přinést tak nějaké své screeny.

Konec hlášení číslo 11.

Ringo

Komentáře

  1. Tipuju, že Ringo byl hostem v Labůžu :) K té Ultimě 5 - kde přesně ses zasekl? Ta hra je z toho adventurního hlediska těžká a na dost věcí jsem se musel koukat do návodu (já zase nejsem hráč, co musí hrát na férovku a vytuhnout na pár měsíců). Jestli nechceš jít touhle cestou, tak bychom ti mohli dát jen nespecifickou radu. Co si vzpomínám, tak jídlo můžeš vyřešit tím, že najdeš člověka co ti prozradí Create food spell a peníze se dají farmit na trollech co žijí pod mosty. A zrovna v tomto díle doporučuju opravdu důkladně prostudovat manuál, protože tam jsou klíčové informace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) V U5 jsem oběhl všechny města dostupné teleportem, prokecal, co se dalo, vytřískal pár Manter ke svatyním, nicméně došly ty zdroje a každé vydání se do divočiny končí blbě. Na mostech se samozřejmě snažím vydělávat pobíjením trollů, nicméně jsem se nedostal do bodu rentabilty, že by se mi souboj se zraněními vplatil. Manuál jsem si u této hry výjimečně přečetl, hezky uvede do příběhu a do toho světa. Snažím se teda jet bez návodu, píši k tomu deník na Oldgames, tak bych jej chtěl mít pojat jako cestu, kterou jsem se vydal, bez nějakého navádění. Samozřejmě, pokud to bude neúnosné, tak po nějakých hintech nakonec asi sáhnu.

      Vymazat
    2. Červ mě teda nenapadl, ale když ten příspěvek teď čtu znovu, tak to zní celkem logicky :) Jestli jo, tak doufám, že Ringo pořádně koukl do té jeho knihovničky, protože pořád ještě od Červa čekám video, kde nás s jejím obsahem podrobně seznámí :D

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. 2Elemir: Prohlídka Červovy sbírky samozřejmě byla po natáčení součástí a jestli je něco herní ráj, tak sbírka krabic Jakuba Červinky. Tiše a s úctou jsem upřímně záviděl. Ten prostor, kde má sbírku, je, pravé pařanské doupě se vším všudy.

      Vymazat
    5. 2Ringo: no právě, však já si počkám, až Červ udělá video :D

      Vymazat
  2. Je to tak a já se stydím, že to ještě není. Co se týká času, tak teď pracuju na jednom Labůžu, takže až potom a vlastně pořád nevím, jak to uchopit aby to nebylo čirý vytahování se... No ale ono to nějak přijde. Takže prosím o strpení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zas tak nepospíchá, až to bude tak to bude ;) Jako vytahování to tu určitě nikdo brát nebude, je to zkrátka ryzí zvědavost. Video s ukázkou jednotlivých kousků včetně popisku, jak si k nim přišel, co ta hra pro Tebe znamená atd. by bylo prima. Mě osobně se třeba líbí právě ty příběhy. Že to zkrátka není jen nějaká krabice ve skřínce, která je tam jen proto, že tam prostě je. Určitě přijdou i ostatní se svými nápady, to by bylo, abychom společnými silami nedali ten "scénář" dohromady :D

      Vymazat
    2. Tak představování krabic ve sbírce určitě není vytahování se, to je prostě ukázka něčeho zajímavého, co člověk má a je to záslužná věc :-)

      Vymazat
  3. Otázka ohledně Nekonečnýho Labůža byla zodpovězena :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Podej to jak chceš. Určitě to nebudeme brát jako vytahování. Jsem na sbírku hodně zvědavý !

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?