Nový přírůstek do sbírky - Wizardry 8

Platforma: PC / Žánr: RPG Dungeon/ Developer: Sir-Tech / Vydavatel: Sir-Tech / Rok: 2001


Po krabici této hry jsem toužil dobrých 20 let. Edicí bylo spoustu - klasický big box, u nás i česká verze, small box, big box s takovým tím textovým nepořádkem na krabici typu "Game of Year 2002 a pod. Plastový retail box ani nezmiňuji, to nepovažuji u PC her za krabicovou verzi:-) Když jsem po této hře pokukoval na eBayi před těmi 20 lety, bylo tam kousků několik a já si dával na čas, přebíral a pod tíhou jiných nákupů jsem dobrou příležitost koupě krabicové Wizardry 8 propásl. Nakonec se na eBayi objevovalo už jen pár kousků, nic moc stav nebo nic moc verze a za našponované ceny, které se neshodovaly s mými představami.

Popravdě jsem to vzdal a smířil se s tím, že jako už nikdy nebudu mít The Elder Scrolls Arenu, nebudu mít ani Wizardry 8. Jenže před pár týdny přišla tahle náhoda, když jsem do vyhledávače na eBayi jen tak ze srandy napsal Wizardry 8. Někdo z Řecka nabízel tuhle krásnou velikánskou krabici s manuálem i CD ve velmi dobrém, prakticky zánovním stavu, v US verzi. A za krásných necelých 1500 Kč včetně pošty. To nešlo nevzít. A tak si ji konečně mohu zařadit do své sbírky vedle krabic s Wizardry 1, 6, a 7 a budu přemýšlet, jestli by nebylo časem reálné to mít zkompletované i s díly, které mi z této skvělé série chybí, tedy díly 2, 3, 4, 5:-)


Zisk Wizardry 8 mě navíc znovu namotivoval k tomu konečně tento díl slavné série dohrát. Jeho rozehranost už datuji na více než desetiletí. Zasekl jsem se na jednom souboji v kraby na ostrově, dal si pauzu, a znáte to, návrat se pak odkládá a odkládá, až jsou z toho roky. Oprášil jsem tedy starý save s docela vycepovanými charaktery, jen překonat ten jeden souboj s hromadou respawnujících se krabů a můžu se do světa Wizardry 8 zase naplno vrhnout. Něco si ze hry stále pamatuji, některé detaily ale budu asi muset dostudovat, ať si aspoň ujasním, v jaké fázi hry jsem.

Ringo





Komentáře

  1. Nj, slavný ostrov Bayjin ... :). Wizardry 8 taky často vídám v nějakém salátovějším provedení, málokdy se objeví něco zachovalého. Každopádně jsem před ní dal s nákupem přednost Wizards and Warriors. Škoda, že jsem jí nekoupil v době, kdy se u nás prodávala v té CZ distribuci, jako krabicovka mě totiž přišla nezajímavá :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlastním iba na gogu, takže závidím...

    OdpovědětVymazat
  3. Zde nějaké zajímavé informace o Sir-Techu https://www.filfre.net/2012/03/the-roots-of-sir-tech/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?