Nový Přírůstek do sbírky - Battle Isle 3 (2220)

Platforma: PC / Žánr: Strategy-TBS / Developer: Blue Byte / Vydavatel: Blue Byte / Rok: 1995


V pátek (11.3.2022) jsem dostal dárek do sbírky, a to  na tradičním ostravském MAGEO (RPG) sraze, který se teda poslední dobou koná jedou za uherský rok, ale snad to do budoucna napravíme a obnovíme tradici minimálně jednou ročně. Ale ke krabici samotné, je to US verze srdcovky Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor. 


Je to tahová strategie od firmy Blue Byte z roku 1995, v Evropě vyšla pod známějším názvem jako Battle Isle 3. Díky za tento dar Danielovi, který mi jej věnoval za mou blogerskou činnost. Byť teda za svou blogerskou činnost nic nevyžaduji, přestože to žere fůru času a vymýšlení textů, a dělám to zdarma a pro zábavu, stal se tímto Daniel vlastně takovým mým prvním dobrovolným donátorem. Nechtěl sice, abych jej zmiňoval, ale když zmíním jen jméno, tak jej tím neprozradím :-)

Ringo



Komentáře

  1. Někomu jsem omylem smazal koment kvůli čistce spamů, které mi tady někdo posílá s odkazy na nějaké online herní stránky a pod. Takže se omlouvám, nějak se mi při tom sypání spamů do koše do toho připletl i poslední normální komentář, tuším že u tohoto článku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?