Ultima Underworld: The Stygian Abyss - report č. 3

Platforma: PC / Žánr: RPG Dungeon / Rok: 1992


V minulém díle jsem vyprávění ukončil na konci levelu tři a nyní se podíváme do levelu 4. Nemyslím, že by to někoho překvapilo, tak pojďme na to.

Level 4:

V levelu 4 mě přivítá Linnet, který mi povypráví o zdejším klanu Rytířů žijících na západě a Trollech ve východní části, mezi kterými panoval za života Sira Cabiruse křehký mír. Po jeho smrti se sice každá frakce snažila získat nadvládu, ale momentálně vládne relativní mír. Největším nebezpečím je zde však šílený rytíř Rodrick žijící ve staré severní přijímací hale. Ani Rytířům ani Trollům se jej nepovedlo porazit. Hurá, další výzva, mně se to určitě podaří.





Další rytíř Kyle mi sděluje, že jestli se chci stát rytířem, mám navštívit na jihu jejich vůdce, Dornu, dá mi úkol cti.




Rytířka Ree mi sděluje, že v levelu níže jsou neporazitelní golemové a že se na nich rytíři chodí trénovat. Nejdou prý porazit, ale bojují s nimi, dokud to jde a pak utečou. Golemové jsou na ostrově obklopeném lávou v zemi Seersů.




Rytíř Biden (ne, chvála panu bohu, není to současný demokratický kandidát na prezidenta USA) má pro mě taky zajímavou story. Byl vyslán vůdcem rytířů, aby Rodricka porazil. Jenže dostal pěkně na frak a s takovou se fakt nemůže ke klanu vrátit, takže žije jako vyhnanec, plný studu a hanby. Rozhodnu se mu tedy pomoci a vydávám se do severní haly, kde Rodrick přebývá. Hala je obrovská a musím zde pobít mnoho pavouků a nějaké Impy, taková rohatá stvůřička s netopýřím křídly.




Nakonec se dostávám k Rodrickovi a musím uznat, že je to zdatný šermíř a nejprve mne taky zažene. Volím taktiku jako u trpaslíku s Beholderem. Dám si tu práci a vrátím se až do levelu 3, kde je u kříže fontánka. Využiji toho i modlitbě, jelikož jsem už poskočil na další (dvanáctou) úroveň výcviku. Rozhodnu se tentokráte pro mantry na zlepšení search, pomáhá to odhalit tajné dveře pohledem a nemusím tak prohmatávat každou zeď. Pak volím ještě mantru pro útok.




Vracím se do 4. levelu k Rodrickovi a po delším šermířském souboji se mi jej povede dorazit. Znamenám si, že v této hale se válí spoustu užitečných věcí i peněz, které už nejsem schopen unést a tak je tady ponechám. Nechávám zde ležet i svůj Long Sword, protože po Rodrickovi zůstal zajímavý Jeweled Sword, který si samozřejmě beru s sebou. Akorát bude trochu třeba opravit, buď už zkusím své kovářské umění sám a nebo navštívím Shaka v druhém levelu, který mi meč za drobný poplatek opraví.



Na východ i sever z Rodrickovy síně jsou tajné dveře, západní vedou do nějakého bludiště, kde jsou další dvoje tajné dveře, východní vede do velké místnosti obehnané vodou. Musím do ní sejít hlubokým schodištěm. Na východě této místnosti je vyvýšená plošina, která někam vede, ale nejde na ní vyskočit. U vstupního schodiště jsem si ale všiml dvou páček a dvou tlačítek. Rozhodnu se je tak dlouho štelovat, až se uprostřed haly vyzdvihnou další plošinky, byť velmi chaoticky, jde jimi přeskákat do nepřístupné oblasti. V té je sestup do levelu 5.

Další sestup do levelu 5 však najdu na jihu haly, kde se dá sejít dolů dvěma dalšími schodišti.

Vracím se zpět do hlavní sekce Rytířů, protože mi tam zůstalo pár komnat neotevřených a spousta, včetně jejich vůdce, nevyslechnutých. A jak už se dalo vysledovat z těchto prvních 4 pater, každá informace drahá.




Velmi výřečná je Trisch. Je plná zápalu v naplnění odkazu Sira Cabiruse a osmi ctností Virtues. Mimoto mi sdělí, že někdo ukradl největší poklad z dob Cabiruse. Kromě toho, že zloděj ukradl všechny louče a svítilny, možná nějaké jídlo, ale hlavně ty věci týkající se světla, tak zmizel vzácný Taper of Sacrifice, který Sir Cabirus vyrobil. Slíbím, že se Taper pokusím najít. Nevím, jestli to je správná stopa, ale nemohl jsem si nevzpomenout na Zaka z třetího levelu, který trpěl fóbií ze tmy a byl obklopen samými svítilnami, loučemi a svícemi. Že by on byl ten zloděj a tím bych měl stopu? Určitě to půjdu prověřit.


Rytíř Feznor mi popisuje krásy jejich sídla a architektonické zajímavosti. Například Bullfrog Puzzle - to byl zřejmě ten s pákami a tlačítky, co jsem vyřešil za tajnou chodbou od Rodricka. Na severozápadě je Maze of Silas. Měl bych narazit rovněž na nějaké páky, které otevřou odpočívací místnost. Tam se teda ještě budu muset vrátit, tohle jsem asi minul.
Na západě je vodou vyplněná oblast vulkanického původu. Samé krásy tady mají.




K Bullfrog Puzzle mi ještě říká, že se tady někde nachází hůlka, která jej resetuje, kdybych zvolil špatné řešení. Dobré řešení je už zapomenuto a nikdo jej nezná. Ale když už se mi povedlo přes něj přeskákat, tak už to asi nebude nutné. Bude to asi ta Wand of Frog, co s sebou tahám.
K vulkanické oblasti dodává zajímavé info, že jsou zde dvě jezírka a do jednoho je obtížné se dostat, ale jde to prý od Lizardmenů, od nichž se možná dozvím více, pokud znám jejich řeč.
O trollech říká, že mnoho z nich stále ctí odkaz Sira Cabiruse a když na ně nezaútočím, nebudou oni útočit na mě. Ale pozor si mám dát na temné trolly. A také na spoustu monster jako jsou headlessové v jejich oblasti.


V další z místností se nachází Derek. Říká mi, že není dobrodruh a zasvětil svůj život speciální práci. Vyzvídám, o co jde zjišťuji, že opracovává drahokamy, ale má bohužel špatné nářadí. Vzpomenu si na dar od krále Trpaslíků za to, že jsem zabil v dolech Beholdera. Stále jej mám u sebe, Gemcutter, speciální trpasličí práce.


Derek je nadšen a říká, že mám duši avatara, (no bodejď by ne, jsem Avatar) a za to mi dá informaci o Ring of Humilty. V levelu pod nimi je v severozápadní části místnost se čtyřmi tlačítky, které je třeba zmáčknout v pořadí: northwest, southeast, northeast a southwest. A mám dát pozor, abych nestál uprostřed té místnosti.


V jihozápadní hale se nachází Dorna Ironfist, vůdce klanů rytířů. Odměňuje mě z porážku Rodrica vlajkou - Standard of Honor, čímž získávám jeden z artefaktů Sira Cabiruse. O dalších artefaktech se se mnou ovšem nehodlá bavit až po té, co budu hoden a stanu se členem řádu rytířů. Nejprve musím odpovědět správně na jeho otázky. Pozor, odpověď, že se nebojím, je jasně prokázána jako lživá a pak musím celé moratorium ohledně žádosti přijetí do řádu opakovat znovu. Strach je totiž první předpoklad pro poznání chrabrosti. Mým prvním úkolem je nalézt spis Lorneho, dokument napsán jedním z prvních Rytířů z Hlubiny. Dokument se ztratil a pravděpodobně je někde v sekci u Trollů.



Vracím se ještě na severozápad do bludiště. Co jsem tady přehlédl je náhrdelník v hromadě nějakého bince. Dále nacházím na jihu bludiště na další tajné dveře, které mi před tím unikly. Jsou zavřeny na tlačítka. Po chvíli zkoušení dvou páček se nakonec dveře otevírají a vstupuji do hrobky Sira Ingvara. Na zemi tu leží Gold Plate. Možná to bude důležité, tak jej raději vezmu.


Nyní se vydám do části obývané Trolly.

Po cestě mě otestuje jedna místnost plná headlessů, druhá s kostlivci, kde si mohu vyzkoušet kouzlo telekineze, runy na něj jsem už našel, což mi připomnělo, že bych se měl vrátit do levelu 2 a otevřít si tam tu mříž, jejíž tlačítko na otevření bylo z druhé strany.
V třetí pasáží cestou od severní haly k Trollům je hlídaná temnými Orcy, teří mi dají zabrat, ale i tohle jsem přežil.


V Trollí oblasti se setkávám s Trollem Setharem Srongarmem. Chtěl by červí guláš a zrovna mám jeden namíchaný dle gobliního receptu. Za červí guláš mi dává dragon scales, prý do míst, kde je horko.
V místnosti nacházím zajímavý svitek, kde někdo děkuje právě Setharovi a taky Gratlashunsovi, že je dobře ochránili. Komupak asi pomohli?


Co se týče svitků, mám už jich tolik, že se zde rozhodnu jich několik zahodit, obvykle takové ty, kde jsou střípky informací typu, že se v severovýchodní části nachází tajná cesta, že klíč k bludišti byl ztracen a podobně.
Dragon Scale jsou docela těžké a jelikož neustále bojuji s nosnosti, musím zase pár věcí zahodit. Doufám, že mi je tu nikdo neukrade a kdyby bylo pro ně třeba se vrátit, tak tady stále budou.

Zpovídám další Trolly a ti mi jsou schopni dát jen kusé informace vypadající nepodstatně, ale jeden mi říká, že nějaký troll byl chycen kouzelníkem a zotročen.

Potkávám Lakshiho. Trolla, který byl zmíněn v jednom ze svitků, které jsem našel v nějakém levelu výše. Oslovuje Lakshiho, že pro něj má speciální úkol. Další záhada, copak měl Lakshi splnit? Zkusím jej vyzpovídat. Zeptám se jej na Lorneho, jehož spis potřebuji. Lorne byl rytíř, který chtěl založit svatyni v oblasti u Trollů - svatyně se nachází na jihu. Mám se na ni poptat Rawstaga. A když mu dám rudý gem, bude ochotnější.


Rawstag hlídá dveře do svatyně, za jeden malý rudý drahokam mi do svatyně otevírá dveře. Ve svatyni se pomodlím k mantrám na zlepšení Repair - oprava věcí a Search - odhalování tajných dveří. Nacházím zde i Lorneho spis plný idealistických řečí o sjednocení a míru.


Odnáším spis vůdci Rytířů Dornovi Ironfistovi. Pasuje mě po té na člena řádu Rytířů a daruje mi parádní helmu. Ptám se, jak mohu řádu pomoci dále a už mi zadává další úkol. Tady narážím na svůj zlozvyk šmejdila, prostě jsem v dungeonech vždy tak trochu napřed před příběhem, protože než někoho prokecnu, tak mám tendenci nejprve vše zmapovat a posbírat. Co tím myslím - další úkol je získat dávno ukradený a někde zašantročený Golden Plate. Měl by být v tajné sekci za bludištěm. A tam už jsem byl a Golden Plate mám. Takže jej rovnou mohu Dornovi nabídnout a druhý úkol pro vyšší rytířský řád splněn. Za to mi Ironfist otevírá jejich Armory, jakmile člověk povýší, panuje zde ryzí Husitství - co je jejich je odteď i mé :-)



Armory jak Armory, ale podstatnější je, že Dorn je sdílnější i ohledně Eight Virtues Sira Cabiruse, tedy osmi artefaktů a upřesní mi, které to jsou - Kniha (Book), Láhev vína (Bottle of Wine), Štít (Shield), Meč (Sword), Svíce (Taper), Standarda (Standard), Šálek (Cup) a Prsten (Ring). Standardu již mám, tu mi al Dorn za zabití rytíře chaosu - Rodricka. Jinak ve zbrojnici je komplet plátová zbroj, ale neberu si ji, neboť je příliš těžká. Možná někdy časem.


Dořeším ještě pár drobných restíků jako dveře zamčeny na malý žlutý klíček, za kterými je jezírko s velmi nebezpečným jedovatým Lurkerem nebo zamčenou truhlu, kterou nakonec rozbiji silou a tímto mám level 4 v podstatě vyřešený.
Znovu si popovídám se všemi rytíři po té, co mě povýšili do jejich řádu, sdělí mi další zajímavé věci. Třeba mantru na tréning v meči - AMO, Sekyře - GAR, Palcáty - KOH, Střelné zbraně FAHM.

Biden, navrátivší se domů (ten, co se nemohl vrátit, protože neporazil Rodricka) mi dává za odměnu svitek s podivnou zprávou o I´s a T´s. Moc tomu zatím nerozumím.

Trisch, která mi o Taper řekla, jej chce vidět, jestli je ta pravá, až ji najdu. Jak je vidět, příběh je provázán celým systémem Propasti a v rámci hlubších levelů se stále budu vracet nahoru a dodělávat drobnosti.

Odběhnu si tedy do levelu 3 k Zakovi a kupuji si od něj velký svícen - Taper. Myslím, že to bude jeden z artefaktů.


Tirsch mi identifikuje Taper - jeden z artefaktů a ponechává mi jej jako jedinému hodnému tento artefakt vlastnit.



Příště si udělám souhrn úkolů, které mi zůstávají nedořešené a vydám se pak do levelu 5. Už teď mohu říci, že 2 a půl Cabirusových talismanů je mých. Banner, Svícen a zlomená čepel meče.


Pár výletů zpět do levelu 2 a 3:

Podívám se zpět do levelu 2, je třeba navštívit kováře Shaka, za 19 zlatých mi opraví Jewel Sword po Rodrickovi. A taky se musím podívat na tu zamčenoum mříž. Mám kouzlo telekineze a teď mi zpětně dochází jedna věc. Ono to tlačítko za mříží není moc daleko, jestli ono nešlo stisknout třeba pomocí hole, té, z které jsem vyrobil později rybářský prut. Vybavil jsem si příběh jednoho z lidí tuším z prvního levelu, kteří popisovali útěk z vězeňské cely právě tímto způsobem, stisknutím páky za mříží pomocí hole. Ale teď už je to fuk.




Pomocí telekineze tedy stisknu páku za mříží. Ta se otevírá. Ve velké mramorové hale je uprostřed podstavec s orbem. Nejprve pobiji dva hlídající kostlivce. Když se podívám do Orbu, ukazuje mi nějakou zvláštní místnost. Orbem lze nahlížet zřejmě do vzdálených prostor, které jsou s tímto orbem spojeny. Dále tu na zemi leží Resilient Sphere, je už druhá, co jsem našel. Pak tu leží na zemi lektvar. V truhle je několik run a svitek, který mi radí z kouzla na protekci odstranit runu BET, aby bylo kouzlo účinnější.

Nevyřešené záležitosti:
Level 1: Dvě zamčené pokladnice, u králů zelených a šedých goblinů.
Level 2: Králi trpaslíků lze dávat dary, nejlépe peníze, ale nevím kolik, aby to mělo nějaký efekt, jestli to nějaký má mít.
Steeltoe hlídá královu pokladnici a chce heslo. Nevím jaké je heslo a kde jej získat.
Level 3: Ishtass chce info o ztraceném vůdci Ossikovi.
Nějaký Lizard by mi měl poradit cestu do druhého jezírka za vodopádem v levelu 4
Level 4: Nepřístupné jezírko. (tahle indície o druhém vulkanickém jezírku mě od počátku vedla stále na špatnou stopu, později uvedu proč).



Na začátku levelu 3 si ještě trochu zagrinduji s armádou kostlivců (pomocí špatně naklikávané kombinace tlačítek u dveří k banditům, která kostlivce vygeneruje) a můžu se vydat do levelu 5.


Level 5:
Do pátého levelu sestupuji schodištěm ze 4. levelu nedaleko místa s rytířem Linnetem. Dlouhou chodbou se dostávám až na sever, kde je hřbitov. U jednoho hrobu nacházím druhou část zlomeného meče. Je to blízko schodů do Bullfrog puzzle ve 4. levelu.



Do této části jsem se vlastně už jednou proskákal, ale nechtěl jsem sestupovat dříve do pátého levelu, než prolezu celý čtvrtý. V podstatě je to trochu zdržující chybka, neboť mě čeká opět pouť zpět do druhého levelu za kovářem Shakem. Ten mi z čepele i rukojeti uková Sword of Justice. Tímto mám již tři artefakty - Sword, Standard a Taper. Ta cesta na opravení Jewel Swordu byla tedy úplně zbytečná, protože Sword of Justice se ukazuje jako velmi platná zbraň.


Zpět do levelu 5. Dále prozkoumávám hřbitov. Jedna hrobka je věnována Gargoylům, kde je jim na zdi dávána pocta za založení kolonie v Hlubině.
Většina hrobu patří buď konkrétním rytířům, nebo neznámým. U jednoho hrobu je Tower Shield, přemýšlím, jestli to není další artefakt, ale to by byla náhoda, že bych tady našel v podstatě hned dva (úlomek meče a štít). Jeden hrob je i od jedné lady jménem Gwytha.

Kousek od schodiště jsem nakonec našel i tajné dveře vedoucí do velké hrobky samotného Sira Cabiruse, ale kromě jakési kněžské hole s modrým diamantem se tu nenachází nic zajímavého. Podobnou hůl už jsem našel někde před tím výše a odložil jsem si ji u Sahcka v levelu 2.



Opouštím hřbitov a vydávám se zpět dlouhou pasáží. Narážím na Ghoula Marrowsucka. Říká, že je švec. Zvláštní, přátelksý ghoul a ještě k tomu švec. Nabízí mi, že mi ušije nějaké hadry, když mu donesu materiál. Tohle si musím pamatovat, určitě se to na něco bude hodit.


Shanklick je vůdce Ghoulů. Během krátkého pokecu o tom, proč jsem zde a výpomoci se záhadou jednoho nemocného ghoula, který snědl mozek šílence a od té doby se neustále směje, z něj vytáhnu informaci, kam odtáhli velcí trollové baronovu dceru. Trollove ji odtáhli východním schodištěm od centrální místnosti. Slyšel Seery říkat, že do doupěte zlého mága.



Ghoul Eyesnack mi vypráví, že sem kdysi lidé chodili pohřbívat své mrtvé. On je hráč na flétnu, hrával pohřební písně. Sděluje mi zajímavou informaci. Hrával píseň Mardin´s song of Wonder, Cabirusovou oblíbenou. A když se zahraje na správném místě, stane se zázrak. Ale nikdo nezná to místo. Nakonec mě naučí noty (3, 5, 4, 2, 3, 7, 8, 7, 5) na tu píseň a mohu ji tak zahrát na flétnu. Jednu mám zrovna v batohu, jelikož jsem ji našel v některém z levelů výše.
Ještě z něj vytáhnu informace o tom, že po zřícení hlubiny byli Ghoulové vyhnáni právě sem a to zlým kouzelníkem. Mám se zeptat vůdkyně Shanklick, ví o něm více.


Kneenibble dělal těžebního dispečera a jako jediný zná kombinaci pro těžební teleport. Chce po mně 10 ryb. A to právě za prozrazení kombinace pro těžební místnost. Budu si asi muset přeci jen zajít zarybařit.

Od Ghoulů se bludištěm vydávám na jih. Najdu batoh s dalšími runami a knihou Thief´s Guide vol 3, získám mantru ROMM na odstraňování pastí. Knihu Thief´s Guide vol 4 jsem už před tím našel u hrobů. Asi se tu zloději docela potulovali možná kvůli vykrádání hrobů, kdo ví.



Nakonec se dostávám k místu, kde je mříž, která za mnou zapadla a zaútočil na mě temný duch. Po souboji mohu prohledat Nolantovu hrobku, najdu další novou runu.....jenže jak se dostat přes mříž, která za mnou zapadla? Mohu se tady tak uložit vedle Nolanta a shnít tady s ním.....sorry, load. Tuhle lokaci zkusím později.


Bloudím dále chodbami a kromě několika zlých ghoulů a jednoho jewel swordu na zemi nenacházím nic moc zvláštního. Další cesty vedou jen do lávového pole nebo do propasti, na jejíž dno nevidím. Raději zkusím pokračovat v tomto levelu vstupem z jiného schodiště. Vrátím se tedy do levelu 4.


Tentokráte vstupuji do levelu 5 ze 4. levelu z Rodrickovy haly jižními schody. Zjišťuji, že pátý level je rozdělen na dvě oddělené části, spojené vyvýšeninou, kterou fyzicky nemohu překonat. Na hřbitov s Ghouly, z té se dá v jednom místě seskočit do té druhé části. Ale pokud vejdu těmi jižními schody, tak se do sekce s ghouly nedostanu, jedině že bych konečně našel klíčovou runu k létání, ale tu zatím nemám.


Takže jižní schody mě tedy zavedou do High State Chamber. Když pobiji několik headlessů, tak kromě toho, že je uprostřed nechutně znečištěný jakýsi oltář, tak celá hala působí úžasně monumentálně. Nějaký čas strávím jejím obdivováním. V jednom rohu se nachází vak s paklíčem, flétnou a Thief´s guide volume 1 a mantra pro pick lock - AAM.



Na severozápadě od haly je velká místnost s mnoha tlačítky a výstupkem uprostřed. Nevím co s tím, tak tohle místo opouštím a vydávám se na jih. Pokud dáváte pozor, tak přesně víte, co s těmi tlačítky. Přiznám se, že jsem opomněl na jednu důležitou informaci, kterou jsem získal od rytíře Dereka, kterému jsem daroval trpasličí nástroj na opracování diamantů. Respektive nedocvaklo mi hned, že je to ta místnost, ke které mi dal návod, v jakém pořadí stisknout páky. A já to tedy už prozradím teď, byť mi to po prohlížení si starších screenů došlo až po té, co jsem projel ještě jeden level níže, level 6. V místnosti jsem tedy pak zmáčkl páky v kombinaci severozápad, jihovýchod, severovýchod, jihozápad. Uprostřed místnosti je stupínek, na kterém se po této kombinaci objeví čtvrtý talisman - Ring of Humilty. Kdybych kombinaci pokazil, lze tento puzzle resetovat průchodem prostředkem místnosti. I to mi tehdy Derek sdělil, že se mám při plnění tohoto puzzle držet dále od středu místnosti.



Jižně od High State Chamber je velký okruh vedoucí do 4 stran. Na východ vede široká slepá chodba, v níž je schodiště do levelu 6. Když se vydám na jih, tak objevím obrovskou jeskyni přeťatou lávovou říčkou. Najdu zde starou ženu Judy, která čeká na svého Tommyho, jehož si měla brát, ale Tommy nepožádal o svolení svatby Sira Cabiruse, jen jí dal nějaký prstem a odešli zde na toto místo. Ale byl napaden headlessem a skončil v souboji s headlessem v lávě a nyní na něj čeká. Asi je kapku pomatená. Mluví něco o obrázku, který se ztratil, slíbím ji, že jí jej najdu.



V chodbách vedoucích na západ najdu vstup do dolů, ke kterým potřebuji kód, o kterém mluvil Ghoul, že mi jej řekne za 10 ryb.


Když se vydám okruhem na západ, dojdu do svatyně, kde je kouzelník Anjor. Chce rudu Zanium, která se těží v dolech, ale nemá k nim kód. Když zjistím kód a donesu mu 80 kusů rudy, tak mě odmění nějakým velkou zlatou hroudou.




Trochu si teda zacestuji, musím se vydat zpět do levelu 4, sestoupit severními schody do hrobky, zpět ke ghoulům. Přiznám se, že jsem líný lovit ryby. Po pár pokusech, kdy jsem nechytil nic, jsem to vzdal a raději jsem kouzlil jídlo tak dlouho, dokud na zemi mezi ním neleželo 10 ryb. Ty jsem donesl Ghoulovi a dozvídám se kód k otevření teleportu do dolů - z leva do prava: 7-2-6.


Vracím se zpět k dolům, pákami nastavím kombinaci a otevře se mi mříž do chodby s teleportem. Jsem hozen do spleti chodeb, kde se povaluje zanium a také je zde několik duchů, které hravě pobíjím. Kromě toho nacházím svitek, který funguje jako teleport - zmíním ještě později. Posbírám 80 kusů Zania a vracím se k Anjorovi. Dává mi za odměnu hroudu zlata. U kříže ve svatyni se trochu vylepším v obraně.





Nyní jsou přede mnou tyto možnosti:

1. zjišťovat, na co je zlatá hrouda, napadá mě jedině jí obdarovat trpasličího krále v druhém levelu
2. Musím najít obrázek pro Judy z levelu 5, ale nevím kde.
3. Mohu sestoupit do levelu 6, do království Seersů.
4. Stále nevím, jak sestoupit do druhého jezírka (pool) v levelu 4, o kterém mi vyprávěl Feznor, asi je třeba vyzpovídat toho správného Lizadrda.
5. Stále jsem samozřejmě nevyloupil dvě pokladnice u Zelených a Šedých goblinů v patře 1.
6. Stále nemám heslo, které chce Steeltoe, hlídač trpasličí pokladnice v levelu 2
7. Již neaktuální záznam - nevím, na co jsou páky v severozápadní místnosti v levelu 5 (vy už víte, že to vím a to řešení jsem pospal výše).
8. Nevím, co s jihovýchodní hrobkou s duchem, kde za mnou zapadne mříž.
9. Použít teleportační svitek.
10. Stále mám na paměti úkol zadaný lizardem z 3. patra, Ishtassem, najít jejich vůdce Ossiku.


A pro dnešek si dáme pauzu, což znamená do příště ještě minimálně dva články, protože dát více než dva levely, to je tuna textu najedou a komu by se do toho chtělo :-)


Ringo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?