Nový kousek do sbírky - Front Mission 3

Platforma: PS1 / Žánr: Strategy jRPG / Developer: Squaresoft / Vydavatel: Squaresoft / Rok: 1999


Dalším kouskem do sbírky japonských RPGček na PS1 se stal Front Mission 3. Je to strategická RPG, což znamená, že hlavní podstatou jsou tahové strategické, přesněji taktické, boje. Mezi souboji jsou intermezza s příběhovou linií, která směřuje k dalšímu soubojovému střetu.


Při úvahách, o co sbírku Playstation 1 her ještě rozšířit, když jsem svého času některé neuváženě i rozprodával, jsem došel k závěru, že jestli je něco na Playstation 1 nutnost vlastnit, tak je to vesměs většina her od Squaresoftu a tahle mi chyběla. Souboje robotů byly vždy pro mě lákavé a byť jsem trestuhodně minul možnost mít první díl na Nintendo DS a ze série tak nemám ani jeden díl, tenhle budiž první. Pokud se poštěstí, tak sáhnu ještě po nějakém, co vyšel na Playstation 2. 

 
Hra mi přišla v celkem pěkném stavu, manuál je jako nový, CD má sice pár šrámů, ale nic tragického, je funkční. Jak už to u letitých kusů bývá, člověk musí už lecos prominout a je jasné, že poměr stáří hry, legendárnost, cena, musí člověk občas klesnout z nároků, pokud nechce výrazně rozkymácet rodinný rozpočet, obzvláště když jsou v plánu ještě nějaké další nákupy do sbírky :-) 


Co jsem tedy musel tak trochu oželet zde? Originál Playstationovskou plastovou krabičku. Ta, v které mi hra přišla, je sice na první pohled k nerozeznání, ale na krabičce není napsáno logo Playstation. Holt asi majitel originál krabičku někde rozbil a musel dokoupit nějakou náhražku vyráběnou pro tyto případy. Ale ostatní je naštěstí originál, jak CD tak manuál a covery a to je hlavní. Navíc, tentokráte přišla hra krabička bez jakýchkoliv prasklin a poškození způsobených poštou. Sám někdy měním vnitřky krabiček, protože občas přijdou s vylámaným středem, do kterého je médium uchyceno, takže už nějakých pár kousků, kde místu původního plastového podkladu s nápisem Playstation mám nápis CD-RW a neřeším to :-)

Ringo




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?