Info č. 6 - zrušený podrobný průvodce blogem :-)


Máme tady březen, třetí měsíc roku 2020. To to letí. Původně jsem myslel, že infa budou takovými úvodníky a povedou se mi jednou mesíčně, jako takový tlach do placu, něco třeba ze zákulisí, co se děje, co se chystá. A jako správný prokrastinátor zjišťuji, že přes dva měsíce od posledního infa je pryč a já jsem si tady jen tak do prázdna nezatlachal :-)

Tak, a teď zjistíte, že tady není nic a to proto, že tu původně byl podrobný obrázkový popis, jak se orientovat na tomto blogu, kam kliknout a co rozkliknout, když chce někdo najít to či ono a pod. Jelikož občas udělám nějakou drobnou změnu, musel bych se pořád k tomuto článku vracet a modifikovat jej o ty změny, měnit obrázky a podobně, na což jsem příliš líný, tak podrobného průvodce tímto blogem ruším. Nakonec jsem dospěl k tomu, že se stejně každý prokliká tímto blogem jak chce a nebude kvůli tomu číst a hledat v nějakém článku (sám jako chorobný nečtenář manuálů vím :-) a nějak to zvládne bez toho a netřeba nikoho vodit za ručičku, takže tak :-)

Ringo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?