Příspěvky

Info č. 9 - pozdrav z dovolené

Obrázek
Všechny zdravím z dovolené, jeden týden už mám za sebou, druhý mě čeká. Na internetu jsem jen velmi omezeně, buď přes mobil nebo si občas napojím noťas přes hotspot na data na mobilu, takže tak můžu maximálně přispět někde do diskuse a to je tak vše. Takže Blog má dovolenkovou pauzičku, nicméně krátké info si dovolím :-) Letošní dovolená je ryze chalupářská, takže si užívám čerstvého vzduchu na horách a pokud něco zrovna nespravuji, neřežu, nekopu a nehraji s děckama hry, nebo se jen tak nepovaluji s pivkem pod slunnou či noční oblohou, tak intenzivně pařím Ultimu Underworld, píši deník a snímám screenshoty :-)  Takže pařbě zdar, report z Ultimy Underworld bude na konci srpna. 2020 samozřejmě:-) Ringo

Dungeon Master 2: Legend of Skullkeep - report č.2 a velká bitva ve finále

Obrázek
Platforma: PC / Žánr: RPG Dungeon / Rok: 1993 V první části deníku jsme skončili vstupem do hradu. Nyní vystoupíme do prvního podlaží hradu. Hrad Skullkeep level 1: Šamani Vcházím do prvního nadzemního podlaží hradu a procházím vstupní místností ke mříži, u které je gong. Několikrát na něj zazvoním a podivná malá osůbka mříž z druhé strany otevře. Vejdu do haly, kde pobíhá spousta malých šamanů kolem podivného obrovského kotle s nějakou zelenou tekutinou. Šamani si mě nevšímají, jen když kolem mě proběhnou, tak mě sem tam některý zraní. Pokud na ně zaútočím já, tak se na mě všichni vrhnou. V místnosti je pár výklenků s věcmi, jakákoliv krádež spustí útok šamanů. Vyjdu tedy zpět před mříž, za ní šamani nejdou, ani když je otevřena. Z dálky sešlu do místnosti fireball. Šamani na mě zaútočí, ale vždy se zastaví před mříží a pak utečou zpátky. V těchto momentech, kdy jsou u mříže, je postupně udolám kouzly na dálku. Poberu věci z výklenků, v jednom je recept na Snake ...