Nový kousek do sbírky - Heimdall 2: Into the Hall of Worlds

Platforma: Amiga / Žánr: Adventure-RPG/ Developer: The 8th Day / Vydavatel: Core Design / Rok: 1994


Vypadá to, jako bych Heimdalla neměl pořád dost. A máte pravdu. Moje obsese, říkejme tomu slušně - nadšení, z této hry muselo zákonitě dopadnout tak, že po dohrání, zrecenzování i odeníčkování průběhu hry prvního dílu si vezmu pod drobnohled i díl druhý. Jak jsem jej hrál a jak se mi líbil, to určitě brzy popíši, ale tady začnu krabicí. Pravda, Heimdalla 1 v krabici ještě nemám a tak to snad někdy brzy napravím, ale podařilo se mi sehnat v moc pěkném stavu krabici Heimdalla 2: Into the Hall of Worlds.


Rozhodnutí koupit krabici této hry padlo v podstatě záhy poté, co jsem v Heimdallovi 2 projel první svět a byl jim naprosto uchvácen. Teď jdou prostě stranou jakékoliv polemiky, jestli byl nebo nebyl Heimdall 2 dokonalý či nikoliv, zda měl nějaké neduhy či nikoliv, zda to byla pecka lámající žebříčky hitparád, nebo spíše jen odlehčená adventurní hříčka s RPG prvky a souboji, která se buď líbila nebo nelíbila. Mně se Heimdall 2 zkrátka líbil stejně tak, jako jednička, pobavil jsem se u něj královsky a tak splnil veškeré atributy, proč se od teď nachází v mé sbírce krabicových her. 


I přesto, že jsem dojel PC verzi, zvolil jsem nákup krabice ve verzi pro Amigu. Jednak proto, že hra byla primárně stavěna na Amigu (bystré oko to pozná hned na scrollingu obrazovek, který v PC podivně trochu tahá oči), a také proto, že mám nějak zafixováno z doby, kdy hra vyšla, že to byla tehdy hlavně Amiga hra. PC verzi jsem pro dohrání zvolil z jednoduchého důvodu a to bylo ovládání. To je na PC přizpůsobeno klávesnici, zatímco na Amize jen na joystick. Chvíli jsem si sice v amigáckém emulátoru WinUae hrál s nastavením a nakonfigurováním hry na šipky, ale nějak se mi nedařilo zprovoznit akční buttony a jak mi došla s tím trpělivost, rozjel jsem jednoduše PC verzi. Ale konec řečí, nejpodstatnější jsou tady stejně ty obrázky okolo a ty už jste si určitě dávno prohlédli. 

Ringo



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak definovat žánr Dungeon - názorová výměna Richmond, Elemir, Anorak(jvempire), StriderCZ a Ringo

Ishar: Legend of the Fortress

Pokémon - dětinská záležitost nebo komplexní fenomenální RPG?